Besplatno probajte, bez obveze
Uz brzu registraciju možete koristiti Minimax 30 dana bez obveze.
Isprobajte i uvjerite se sami koliko je jednostavan za korištenje.
Jednostavno zaprimanje i slanje e-računa putem Minimaxa. Ubrzajte procese plaćanja i smanjite papirologiju u svakodnevnom poslovanju.
Slanje e-računa bez potrebe za unosom pojedinačnih podataka u sustav posrednika.
Automatsko kreiranje e-računa u PDF i XML-u nakon ispostavljanja izlaznog računa.
Automatsko zaprimanje ulaznih e-računa u Pretinac za dokumente te obrada istog.
Za slanje e-računa iz Minimaxa možete birati između tri informacijska posrednika: mojeRačun, ePoslovanje ili FINA.
Za korištenje servisa mojeRačun ili ePoslovanje potrebno je prvo izvršiti registraciju, a nakon toga prijavne podatke upisati u Minimax kako bi se sustavi međusobno povezali.
Odaberete li FINU kao posrednika bit će vam potreban digitalni osobni aplikacijski certifikat koji izdaje sama FINA.
E-račune možete direktno zaprimiti u Pretinac za dokumente ili ih pak ručno uvesti u Minimax.
Zaprimljene e-račune u Pretinac za dokumente možete vrlo jednostavno prebaciti u modul Ulazni računi te će se za iste automatski pripremiti predlošci ulaznih računa.
Već ste preuzeli e-račun putem e-maila ili web stranice posrednika?
Ne brinite. Taj isti račun možete ručno uvesti u Minimax u XML formatu.
Uz brzu registraciju možete koristiti Minimax 30 dana bez obveze.
Isprobajte i uvjerite se sami koliko je jednostavan za korištenje.
U Minimaxu možete pripremiti sve vrste računa: gotovinske, bezgotovinske, e-račune, ponude i knjižna odobrenja.
U Minimaxu možete izdavati gotovinske račune koje program fiskalizira u skladu sa zakonskim propisima.
Pretinac za dokumente besplatan je alat za razmjenu dokumenata između poduzetnika i računovođe.